• 02163307676
  • Caferağa Mah. Neşet Ömer Sk. No:1 Kadıköy Çarşı Kat: 4 Kadıköy / İstanbul
rajibraj91

3DS MAX & V-RAY

Bambaşka bir kariyer için hazır mısın?

Bilgi Almak ve Kayıt Olmak İçin

AÇILACAK SEANSLAR

Tablo üzerinde sola veya sağa kaydırarak diğer bilgileri görüntüleyebilirsiniz.
Eğitim Başlama Tarihi Bitiş Tarihi Günler Saatler
MICROSOFT YAZILIM UZMANLIĞI 9.1.2025 28.5.2025 PAZARTESİ-SALI-ÇARŞAMBA-PERŞEMBE 19:00 - 22:00
AUTOCAD 2.2.2025 26.4.2025 CUMARTESİ-PAZAR 15:00 - 18:00
GRAFİK TASARIM 29.1.2025 21.4.2025 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00
MICROSOFT YAZILIM UZMANLIĞI 16.2.2025 13.9.2025 CUMARTESİ-PAZAR 17:00 - 21:00
3DS MAX & V-RAY 26.1.2025 27.4.2025 CUMARTESİ-PAZAR 18:00 - 21:00
3DS MAX & V-RAY 20.2.2025 22.5.2025 SALI-PERŞEMBE 19:00 - 22:00
AUTOCAD 12.2.2025 5.5.2025 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00
BİLGİSAYARLI MUHASEBE 19.2.2025 16.6.2025 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00
GRAFİK TASARIM 23.2.2025 17.5.2025 CUMARTESİ-PAZAR 15:00 - 18:00
MICROSOFT OFFICE 13.2.2025 6.5.2025 SALI-PERŞEMBE 19:00 - 22:00

İÇERİĞİ

Modül 1:  3D Studio Max Arayüzü ve Program Içeriği

  • Customize paneli çalışma özellikleri
  • Units Ölçü birim ayarlarının yapılandırılması
  • User Interface UI (Sahne arayüzü tanımlanması)
  • Wiewportlar Ekran kontrolleri ve kısayolları
  • Görüntü penceresinin düzenlenmesi
  • Dosya İmport,Export Özellikleri (AutoCAD, Adobe illustrator ,Maya,SketchUp gibi ilişkilendirilmiş programlar) dosya alımı ve çalışılması
  • Transform Komutları 
  • Hizalama Komutları 
  • Simetri Komutları 
  • Bağlama, Kopyalama, Gruplama İşlemleri 
  • Eksen ve Hareket Mesnet Noktalarını Belirleme ve Düzenleme 
  • Display, Ekran Görünüm Kontrollerinin Yapılması

Modül 2: İki 2 Boyutlu (Shapes) Çizgisel Objelerle (Splines) özellikleri Modelleme ve Tasarım

  • 2 Boyutlu Çizgiler özellikleri ve Tanımlanması 

  • Line,Circle,Rectangle,Ellipse,Arc,Donut,Ngon,Star,Text,Helix,Egg,Section

  • Çizgisel nesnelere hacim verilerek Masa,sandalye,dolap,raf,stand,koltuk,vazo gibi nesne modelleme

  • Çizgisel nesnelerle mimari plan oluşturulması ve Bina projesi

  • Extended Splines Komutları ve özellikleri (WRectangle,Cahannel,Angle,Tee,Wide Flange)

Modül 3: Boyutlu Geometry nesneler özellikleri Modelleme ve Tasarım

  • Standard Primitives komutları ve özellikleri

  • Extended Primitives komutları ve özellikleri

  • Compound Objects komutları ve özellikleri

  • Particle Systems Kar ,yağmur,fırtına gibi efektlerin özellikleri

  • Patch Grids komutları ve özellikleri

  • Doors Kapı çizim özellikleri ve mantığı

  • Windows Pencere özellikleri ve mantığı

  • AEC Extended Peyzaj ve (Ağaç,Bitki,Ferforje Korkuluk ,Duvar) gibi modellerin mantığı ve oluşturulması

  • Stairs Merdiven çeşitleri ve özellikleri

  • Vray Başlığı  VrayFur (Halı,Çimen),VrayPlane ile Sonsuz düzlem zemin özellikleri

Modül 4: Modifier List Deformasyonlar ve Simulasyon etkileri ile Tasarım

3DS Max içerisindeki oluşturulan nesnelere deforme ve şekil etkileri ile modelleme aşamasında kullanıcıya düzenleme ve kolay modelleme imkanı sağlayan etkiler oluşturmak.

  • Affect Region Modifier
  • Bend Modifier Bükme ,eğim özelliği
  • Bevel Profile Modifier Çizgilerden Alçıpan söve,süpürgelik vb. özellik oluşturma
  • Cap Holes Modifier yüzeylerdeki bolukları kapatmak
  • Cloth ve mCloth ile Örtü ,Perde,yastık,yorgan,havlu yapımı
  • CrossSection Modifier seçili çizgileri birleştirerek katı model oluşturması
  • Delete Mesh Modifier
  • Displace Modifier yüzey yükseltme
  • Edit Normals Modifier
  • Edit Patch Modifier
  • Edit Spline Modifier
  • Extrude Modifier Objelerin derinlik yükseklik verilmesi
  • Face Extrude Modifier Seçili yüzeyin yükseltilmesi
  • FFD (Free Form Deformation) Modifiers Kontrol noktalarından deforme
  • Lathe Modifier Çizgisel nesnelerin kesitlerinin 3 Boyutlu obje haline getirilmesi
  • Lattice Modifier Modeli ,çizgisel,noktasal veya hem çizgi hem nokta haline getirilmesi
  • MeshSmooth Modifier
  • Noise Modifier
  • Optimize Modifier Poligon sayılarının düşürülmesi
  • Push Modifier
  • Relax Modifier
  • Ripple Modifier Dalga efekti
  • Slice Modifier Objelerde kesme işlemleri
  • Smooth Modifier
  • Spherify Modifier
  • Surface Modifier Küvet, Lavabo gibi modellerin oluşturulması
  • Symmetry Modifier
  • Sweep Modifier Alçıpan, süpürgelik yapımı
  • Taper Modifier
  • Tessellate Modifier
  • Trim/Extend Modifier
  • Twist Modifier
  • UVW Map Modifier
  • Wave Modifier Dalga efekti

Modül 5: Poly, Bileşik Modelleme ve Tasarım

  • EditablePoly , EditPoly  mantığının detaylandırılması ve modelleme teknikleri ile uygulama projeleri geliştirerek modelleme mantığının kavranması
  • İç Mimari örnekleri;
  • Yatak Odası,Ofis,Oturma Odası,Mutfak,Banyo,Salon,Genç Odası,Stand vb. modelleme
  • Dış Mekan örnekleri;
  • Bina,Villa,Site ve Peyzaj mantığı yapım aşamaları ve uygulama örnekleri
  • Biyomimetik Organik  yapıların analizi ve modellemesi

Modül 6: Material Editor  Kaplama Özellikleri

  • Sunum için sahnenizin istediğiniz türden görselleştirilmesi dokulandırılması için gerçekçi kaplama yöntemlerin hazırlandığı V-Ray ,NVIDIA mental-ray,Default Scanline Renderer Standard kaplama metodlarının mantığının öğretilmesi.
  • Materyal Editör Kullanımı 
  • Materyal Tanıtımı ve Oluşturulması 
  • Materyallere Kaplama Aktarımı ve Seçenekleri 
  • Standart Dışı Özel Materyaller 
  • Ahşap,Metal,Altın,Gümüş,Bakır,Krom,Porselen,Mermer,Plastik,Seramik,Kumaş,Zemin,Çimen,Duvar,Deri,Cam,Ayna vb gibi kaplamaların IOR değerleri özellikleri
  • Vray Mtl özellikleri uygulama mantığı
  • (Yansıma) Reflection ile ilgili ayarlar ve uygulama mantığı 
  • (Saydamlık) Refraction ile ilgili ayarlar ve uygulama mantığı 
  • Tiles Özelliği ile kaplama oluşturma ve uygulama mantığı
  • VrayBlendMtrl özellikleri
  • VrayLightMtrl özellikleri
  • Vray2SideMtrl özellikleri
  • VrayMtlWrapper  özellikleri
  • VrayOverrideMtl özellikleri
  • Multi/Sub Object  özellikleri
  • VraySky özellikleri
  • VrayDirt özellikleri
  • VrayHDRI özellikleri

Modül 7: Işıklar, Işık Türevleri ve Işık Ayarları

  • Standard (8 Adet) ışık ayarları ve özellikleri
  • Photometric Işık ayarları ve özellikleri
  • Özel Işıklar, Tanımlamaları ve özellikleri 
  • VRay Işık ayarları ve özellikleri
  • VrayAmbientLight ayarları ve özellikleri
  • VrayLight ayarları ve özellikleri
  • VraySun ayarları ve özellikleri
  • VrayIES ayarları ve özellikleri

Modül 8: Kameralar Özellikleri ve Ayarları

  • Kamera açılarının doğru kullanılması ve objelerin görselleştirmelerini en doğru şekilde yansıtacak açıların veya kamera hareketlerinin uygulanması.

Standart Kameralar

  • Target Kamera özellikleri
  • Free Kamera özellikleri
  • Standard Kamera Lens bilgisi
  • Depth ofField Parametre bilgileri

VRay Kameralar

  • Kamera type özellikleri
  • VRayDomeCamera özellikleri kullanımı
  • VRayPhysicalCamera özellikleri kullanımı
  • f-number ayarları
  • White balance seçenekleri ve kullanımı
  • Depth ofField Parametre bilgileri
  • Shutter speed ayarları ve oranları
  • Film speed (ISO) ayarları ve oranları

Modül 9: V-RAY RENDER MOTORU

  • Vray Render motoru kullanımı ve ayarları
  • Vray Render Ayarları ve uygulama mantığı
  • Frame Buffer ayarları ve uygulama mantığı
  • Global Switches ayarları ve uygulama mantığı
  • Image Sampler (Antalising) filtre ayarlar ve uygulama mantığı 
  • (Dolaylı Aydınlatma) Indrect Illumination GI
  • Irradiance Map ve Alt ayarların Örneklerle Anlatımı 
  • Light Cache İkinci Sıçrama Anlatımı 
  • VRay Environment ayarlar ve uygulama mantığı 
  • Reflection, Refraction Environment ayarlar ve uygulama mantığı 
  • Color Mapping ve Detaylı Anlatımı ayarlar ve uygulama mantığı 
  • Objects Settings Ayarları
  • Lights Settings Ayarları
  • Environment çevre etkileri
  • Atmosphere Effect VrayToon Efekti
  • Vray render ayarlarının test ve kaliteli render setup oluşturulması
  • Vray render dış mekan için ayarlanması setup hazırlanması
  • Vray ayarları kapsamında dış mekanlarda final render setup ayarlarının oluşturulması ve resim olarak kaydedilmesi

Animasyon

  • Sahne kamera animasyon mantığı
  • İçmekan kamera animasyon özellikleri
  • Dışmekan kamera animasyon özellikleri
  • Animasyon render alınması

Modül 10: PHOTOSHOP

  • 3D Max'de Kullanılacak Photoshop Araçlarının öğretilmesi
  • Photoshopta Taşıma ve montaj yöntemleri
  • Seçim  ve rötuş araçlarının kullanımı
  • Kırpma ve kesim yöntemleri
  • Yazı yazma ve yazı efektleri oluşturma
  • Doku ve malzeme oluşturma
  • Fotoğrafların, rengini, ışığını, kontrastını ayarlama yöntemleri
  • Photoshoptan çıktı alma
  • Photoshopta düzenlenen 3D Max Projesinin Kayıt Edilmesi (jpg –png,PSD )

 Bitirme Projesi

  • Öğrencilerimizin eğitim süreleri boyunca eğitimin amacına ilişkin genel bir fikir sahibi olmaları ve projelerini geliştirerek sektörde tercih edilen tasarımcılar olması hedeflenmektedir.
  • Öğrencilerimizin projelerini Akademi Bölüm Başkanları tarafından değerlendirilerek ''Başarı Sertifikası'' almaya hak kazanacaklardır.
Açılacak Seanslar