• 02163307676
  • Caferağa Mah. Neşet Ömer Sk. No:1 Kadıköy Çarşı Kat: 4 Kadıköy / İstanbul
rajibraj91

3DS MAX & V-RAY

Bambaşka bir kariyer için hazır mısın?

%50 İndirim Formu Doldur!
04:00
İndirimin Bitmesine

AÇILACAK SEANSLAR

Tablo üzerinde sola veya sağa kaydırarak diğer bilgileri görüntüleyebilirsiniz.
Eğitim Planlanan Başlama Tarihi Bitiş Tarihi Günler Saatler
3DS MAX & V-RAY 6.9.2025 6.12.2025 CUMARTESİ-PAZAR 15:00 - 18:00
3DS MAX & V-RAY 15.10.2025 14.1.2026 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00
MICROSOFT YAZILIM UZMANLIĞI Y 18.10.2025 21.3.2026 CUMARTESİ-PAZAR 17:00 - 21:00
BİLGİSAYARLI MUHASEBE P S 10.9.2025 5.1.2026 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00
AUTOCAD P S 20.9.2025 7.12.2025 CUMARTESİ-PAZAR 15:00 - 18:00
DİJİTAL PAZARLAMA P 25.10.2025 20.12.2025 CUMARTESİ-PAZAR 18:00 - 21:00
İNGİLİZCE - ELEMENTARY P S Y 27.9.2025 23.11.2025 CUMARTESİ-PAZAR 15:00 - 18:00
MOBİL PROGRAMLAMA Y 1.10.2025 31.12.2025 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00
AUTOCAD P S 15.10.2025 5.1.2026 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00
SOLIDWORKS P S 25.10.2025 11.1.2026 CUMARTESİ-PAZAR 18:00 - 21:00
GRAFİK TASARIM P S Y 18.10.2025 14.12.2025 CUMARTESİ-PAZAR 18:00 - 21:00
GRAFİK TASARIM P S Y 19.11.2025 21.1.2026 PAZARTESİ-ÇARŞAMBA 19:00 - 22:00

  • Customize paneli çalışma özellikleri
  • Units Ölçü birim ayarlarının yapılandırılması
  • User Interface UI (Sahne arayüzü tanımlanması)
  • Viewportlar ekran kontrolleri ve kısayolları
  • Görüntü penceresinin düzenlenmesi
  • Dosya Import, Export özellikleri (AutoCAD, Adobe Illustrator, Maya, SketchUp gibi ilişkilendirilmiş programlar) dosya alımı ve çalışılması
  • Transform komutları
  • Hizalama komutları
  • Simetri komutları
  • Bağlama, kopyalama, gruplama işlemleri
  • Eksen ve hareket mesnet noktalarını belirleme ve düzenleme
  • Display, ekran görünüm kontrollerinin yapılması

  • 2 Boyutlu Çizgiler özellikleri ve tanımlanması
  • Line, Circle, Rectangle, Ellipse, Arc, Donut, Ngon, Star, Text, Helix, Egg, Section
  • Çizgisel nesnelere hacim verilerek masa, sandalye, dolap, raf, stand, koltuk, vazo gibi nesne modelleme
  • Çizgisel nesnelerle mimari plan oluşturulması ve bina projesi
  • Extended Splines Komutları ve özellikleri (WRectangle, Cahannel, Angle, Tee, Wide Flange)

  • Standard Primitives komutları ve özellikleri
  • Extended Primitives komutları ve özellikleri
  • Compound Objects komutları ve özellikleri
  • Particle Systems (kar, yağmur, fırtına gibi efektler)
  • Patch Grids komutları ve özellikleri
  • Doors kapı çizim özellikleri ve mantığı
  • Windows pencere özellikleri ve mantığı
  • AEC Extended peyzaj (ağaç, bitki, ferforje korkuluk, duvar)
  • Stairs merdiven çeşitleri ve özellikleri
  • VrayFur (halı, çimen), VrayPlane ile sonsuz düzlem zemin

3DS Max içerisindeki oluşturulan nesnelere deforme ve şekil etkileri ile modelleme aşamasında kullanıcıya düzenleme ve kolay modelleme imkanı sağlayan etkiler oluşturmak.

  • Affect Region Modifier
  • Bend Modifier (bükme, eğim)
  • Bevel Profile Modifier
  • Cap Holes Modifier
  • Cloth ve mCloth ile örtü, perde, yastık, yorgan, havlu
  • CrossSection Modifier
  • Delete Mesh Modifier
  • Displace Modifier
  • Edit Normals Modifier
  • Edit Patch Modifier
  • Edit Spline Modifier
  • Extrude Modifier
  • Face Extrude Modifier
  • FFD (Free Form Deformation) Modifiers
  • Lathe Modifier
  • Lattice Modifier
  • MeshSmooth Modifier
  • Noise Modifier
  • Optimize Modifier
  • Push Modifier
  • Relax Modifier
  • Ripple Modifier
  • Slice Modifier
  • Smooth Modifier
  • Spherify Modifier
  • Surface Modifier
  • Symmetry Modifier
  • Sweep Modifier
  • Taper Modifier
  • Tessellate Modifier
  • Trim/Extend Modifier
  • Twist Modifier
  • UVW Map Modifier
  • Wave Modifier

  • EditablePoly, EditPoly mantığının detaylandırılması
  • İç mimari örnekleri: yatak odası, ofis, oturma odası, mutfak, banyo, salon, genç odası, stand
  • Dış mekan örnekleri: bina, villa, site ve peyzaj
  • Biyomimetik organik yapıların analizi ve modellemesi

  • Gerçekçi kaplama yöntemlerinin öğretilmesi (V-Ray, NVIDIA mental-ray, Default Scanline Renderer)
  • Materyal editör kullanımı
  • Materyal tanıtımı ve oluşturulması
  • Kaplama aktarımı ve seçenekleri
  • Standart dışı özel materyaller
  • Ahşap, metal, altın, gümüş, bakır, krom, porselen, mermer, plastik, seramik, kumaş, zemin, çimen, duvar, deri, cam, ayna vb. IOR değerleri
  • Vray Mtl özellikleri
  • Reflection (yansıma) ayarları
  • Refraction (saydamlık) ayarları
  • Tiles özelliği
  • VrayBlendMtrl, VrayLightMtrl, Vray2SideMtrl, VrayMtlWrapper, VrayOverrideMtl
  • Multi/Sub Object
  • VraySky, VrayDirt, VrayHDRI

  • Standard (8 adet) ışık ayarları
  • Photometric ışık ayarları
  • Özel ışıklar
  • VRay ışık ayarları
  • VrayAmbientLight, VrayLight, VraySun, VrayIES

Kamera açıları ve objelerin doğru görselleştirilmesi.

Standart Kameralar
  • Target Kamera
  • Free Kamera
  • Lens bilgisi
  • Depth of Field parametreleri
VRay Kameralar
  • VRayDomeCamera, VRayPhysicalCamera
  • f-number ayarları
  • White balance
  • Depth of Field parametreleri
  • Shutter speed, ISO ayarları

  • Vray Render motoru kullanımı
  • Render ayarları
  • Frame Buffer, Global Switches, Image Sampler
  • Indirect Illumination GI
  • Irradiance Map, Light Cache
  • VRay Environment, Reflection, Refraction
  • Color Mapping
  • Object & Lights Settings
  • Environment ve Atmosphere Effect (VrayToon)
  • Render setup oluşturma (iç/dış mekan)
Animasyon
  • Sahne kamera animasyonu
  • İçmekan ve dışmekan animasyon
  • Animasyon render alınması

  • 3D Max için Photoshop araçları
  • Taşıma ve montaj yöntemleri
  • Seçim ve rötuş araçları
  • Kırpma ve kesim yöntemleri
  • Yazı yazma ve efektler
  • Doku ve malzeme oluşturma
  • Fotoğraf renk, ışık, kontrast ayarları
  • Çıktı alma
  • 3D Max projelerinin kayıt edilmesi (jpg, png, psd)

  • Öğrenciler, eğitim süresi boyunca genel bir fikir sahibi olacak ve projelerini geliştirerek sektörde tercih edilen tasarımcılar olacaklardır.
  • Projeler, Akademi Bölüm Başkanları tarafından değerlendirilerek “Başarı Sertifikası” almaya hak kazanacaklardır.
Açılacak Seanslar
WhatsApp